Parking jest głównym czynnikiem decydującym o wyborze miejsca zakupu przez konsumenta. Kolejki, trudności w znalezieniu miejsca i problemy z dokonywaniem płatności mogą znacznie ograniczyć powtarzalność zakupów.
więcejDla wielu firm zarządzanie parkingiem to zapewnienie możliwości pobierania opłat parkingowych. Uzyskiwane jest to poprzez wydawanie biletów przez terminale, a następnie uiszczania opłat w kasie automatycznej lub ręcznej. Nasze urządzenia w połączeniu z procesami operacyjnymi pomagają zapewnić niższe ryzyko i mniej nieprawidłowości finansowych na terenie galerii handlowych, a także umożliwiają analizowanie zachowań i preferencji klientów oraz częstotliwości i okresów szczytu. Już sama jakość pracy parkingu mówi wiele o działaniu centrum handlowego.
Powyższe sprawia, że parking staje się istotnym czynnikiem kształtującym wybory konsumentów, gdy decydują, do którego centrum handlowego konsumentów się wybrać. Kolejki, brak wolnych miejsc i trudności w realizacji opłat mogą mieć istotny wpływ na działalność handlową Klucz do sukcesu leży w atrakcyjnym parkingu. Operator parkingu może wybrać dowolny kolor dla urządzeń systemu parkingowego, aby wyróżnić je na tle szarych ścian parkingu. To korzystne nie tylko z uwagi na identyfikację wizualną firmy czy lepiej dopasowany projekt wnętrza, lecz przede wszystkim jako sposób skrócenia czasu, którzy klienci muszą poświęcić na szukanie miejsca, w którym mogą dokonać opłaty za pobyt na parkingu. Dodatkowo, nasze inteligentne rozwiązania sprawiają, że sama czynność parkowania pojazdu staje się bardziej przyjemna. Intuicyjne i wydajne mechanizmy, niezawodność i wygoda użytkownika to fundamentalne elementy naszej oferty. Naszą misją jest prostota rozwiązań, którą zapewniamy, udostępniając wiele metod płatności, takich jak gotówka, karty kredytowe i debetowe oraz urządzenia chipowe z kodem PIN. Kształtowanie lojalności konsumentów poprzez zachęcanie do regularnych odwiedzin, promocje sklepowe, karty lojalnościowe i inne metody mogą stać się istotnym czynnikiem dla poprawy wyników centrum handlowego. Ponadto, dla operatora parkingu ważne jest posiadanie urządzeń, które nie wymagają wiele prac serwisowych, szkoleń czy nakładów finansowych.