Dla wielu firm zarządzanie parkingiem oznacza zapewnienie funkcjonalności opłat terminali opłat, aby mogły wydawać bilety przez cały dzień i aby pod koniec dnia można było z nich pobrać pieniądze. Już sama jakość parkingu mówi wiele nie tylko o działaniu centrum handlowego. Nasze urządzenia w połączeniu z procesami operacyjnymi pomagają zapewnić niższe ryzyko i mniej nieprawidłowości finansowych na terenie galerii handlowych, a także umożliwiają analizowanie zachowań i preferencji klientów oraz częstotliwości i okresów szczytu.
Powyższe sprawia, że parking staje się istotnym czynnikiem kształtującym wybory konsumentów, gdy decydują, do którego centrum handlowego konsumentów się wybrać. Kolejki, brak wolnych miejsc i trudności w realizacji opłat mogą mieć istotny wpływ na działalność handlową. Klucz do sukcesu leży w atrakcyjnym parkingu. Operator parkingu może wybrać dowolny kolor dla terminali opłat, aby wyróżnić je na tle szarych ścian parkingu. To korzystne nie tylko z uwagi na identyfikację wizualną firmy czy lepiej dopasowany projekt wnętrza, lecz przede wszystkim jako sposób skrócenia czasu, którzy klienci muszą poświęcić na szukanie terminalu do opłat parkingowych.
Dodatkowo, nasze inteligentne rozwiązania sprawiają, że sama czynność parkowania pojazdu staje się bardziej przyjemna. Intuicyjne i wydajne mechanizmy, niezawodność i wygoda użytkownika to fundamentalne elementy naszej oferty. Naszą misją jest prostota rozwiązań, którą zapewniamy, udostępniając wiele metod płatności, takich jak gotówka, karty kredytowe i debetowe oraz urządzenia chipowe z kodem PIN. Kształtowanie lojalności konsumentów poprzez zachęcanie do regularnych odwiedzin, promocje sklepowe, karty lojalnościowe i inne metody mogą stać się istotnym czynnikiem dla poprawy wyników centrum handlowego. Ponadto, dla operatora parkingu ważne jest posiadanie urządzeń, które nie wymagają wiele prac serwisowych, szkoleń czy nakładów finansowych.