Dane są wszędzie, ale nie są łatwe do zebrania, przeanalizowania i racjonalizacji. Narzędzia Business Intelligence wymagają zaawansowanych funkcjonalności w celu zapewnienia efektywnych pomiarów i możliwych do analizy wyników opartych na porównywaniu danych: od danych z przeszłości, poprzez zarządzanie danymi w czasie rzeczywistym, aż po prognozy na przyszłość.
Business Intelligence to sposób, w jaki HUB podchodzi do dużej ilości danych dla branży parkingowej.
Systemy Business Intelligence zapewniają gromadzenie, przechowywanie i zarządzanie danymi za pomocą narzędzi analitycznych, w celu przedstawienia przydatnych informacji decydentom. Jest to możliwe dzięki specyficznej architekturze danych i jej zdolności do podtrzymywania przyrostowego wzrostu bazy danych.
Należy zapewnić szczególne możliwości w zakresie wywiadu gospodarczego w celu osiągnięcia skutecznych badań i możliwych do podjęcia działań wyników: można je podsumować jako przeszłe, obecne i przyszłe możliwości analityczne.
Analiza w przeszłości koncentruje się na danych gromadzonych w czasie, dotyczących wykorzystania miejsc parkingowych, strategii cenowej, wpływu zmian cen na obłożenie, kosztów utrzymania parkometrów oraz oceny obłożenia wszystkich parkingów na danym obszarze.
Druga z głównych funkcji business intelligence polega na analizie w czasie rzeczywistym poprzez eksplorację danych. Przykłady to: identyfikacja dostępnych miejsc na wszystkich parkingach na danym obszarze, umożliwienie pobierania przychodów z samochodów, wspieranie opłat parkingowych za minutę w stosunku do opłat zryczałtowanych, dynamiczne dostosowywanie ceny za miejsce, informacje o przestępcach parkujących w czasie rzeczywistym, polecanie i kierowanie kierowców na inne, nie zapełnione parkingi.
Wreszcie, co ważne, analiza przyszłościowa pozwala na prognozowanie popytu na parkowanie, optymalizację strategii cenowej oraz wdrożenie dynamicznej struktury cenowej na specjalne okresy, takie jak imprezy czy święta.
HUB Parking Technology oferuje bezproblemowe narzędzie z przyjaznym dla użytkownika interfejsem, który jest zaprojektowany do interakcji z danymi członkowskimi i transakcyjnymi jak nigdy dotąd: jest w stanie w czasie rzeczywistym, doraźnie, na bieżąco raportować i analizować dane operacyjne: monitorowanie obłożenia, podział obłożenia z klientami miesięcznymi, przejściowymi, handlowymi i innymi, zarządzać różnymi zmiennymi strukturami opłat, zautomatyzować uzgadnianie przychodów i egzekwować odpowiedzialność personelu.
Po pierwsze, usługa Business Intelligence pomaga w podejmowaniu decyzji strategicznych i operacyjnych.
Umożliwia ona namacalną optymalizację parkowania, ponieważ analityka prognostyczna pomaga operatorom parkingów w prognozowaniu najnowszych trendów i opracowywaniu strategii opartych na zachowaniach parkujących.
W zamian za optymalizację parkowania należy spodziewać się wzrostu przychodów. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej: pozwala na inteligentne parkowanie, a inteligentne parkowanie jest kluczowym elementem inteligentnego miasta. Oczekuje się, że parkowanie będzie kształtowane przez przyszłe trendy, takie jak samochody bez kierowców i pojazdy elektryczne. Dane i technologie business intelligence pomogą operatorom parkingów stawić czoła nowym wyzwaniom.