J4H to internetowe rozwiązanie HUB, zaprojektowane w celu poprawy obsługi klienta w branży hotelarskiej, ułatwiające wygodne i proste parkowanie dla gości hotelowych. Rozwiązanie J4H, dostępne z dowolnego laptopa lub MacBooka z dostępem do internetu, zwalnia z wymogu dodatkowych konfiguracji sprzętowych bądź skomplikowanych konfiguracji sieciowych, upraszczając przepływ pracy zarówno dla operatorów parkingów, jak i dla administratorów hoteli.
Usprawniony proces zameldowania na parkingu gwarantuje bezproblemową obsługę dzięki szybkiej rejestracji gości oraz wydawaniu przepustek parkingowych, wykonując zaledwie kilka kliknięć. Administratorzy recepcji posiadają pełną autonomię w zakresie obsługi informacji parkingowych, godzin zameldowania/wymeldowania oraz generowania nowych przepustek, świadcząc usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb.
po przyjeździe gości do hotelu, meldują się oni w recepcji, otrzymując kompleksową Przepustkę Gościa, ważną na czas pobytu. Przepustka ta umożliwia wielokrotne wjazdy i wyjazdy z parkingu, ponadto może zostać wygodnie wydrukowana lub wysłana w wiadomości e-mail.
goście rezerwujący pokoje online mogą poprosić o miejsce parkingowe podczas procesu rezerwacji. Administrator recepcji proaktywnie wystawia Przepustkę Gościa, wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu i kodem kreskowym/kodem QR, niezwłocznie wysyłając ją w wiadomości e-mail. Zapewnia to wygodne i zaawansowane technologicznie rozwiązanie, w szczególności dla garaży wyposażonych w automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych (LPR).
goście wjeżdżający do garażu jako osoby parkujące tymczasowo, mogą przedstawić swój bilet tymczasowy w recepcji. J4H umożliwia łatwą konwersję biletów tymczasowych na Przepustki Gości w ramach systemu zarządzania parkingiem, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo podczas przetwarzania informacji dotyczących parkowania gości.
J4H oferuje kompleksowy wgląd we wszystkie dane związane z Przepustką Gościa, ułatwiając rozwiązywanie problemów operatorom parkingów.
proces rejestracji Przepustki Gościa odbywa się w trzech prostych krokach, minimalizując czas przetwarzania danych i zapewniając klientowi możliwość wydrukowania lub otrzymania przepustki za pośrednictwem poczty elektronicznej.
raport obejmuje cztery kluczowe operacje związane z Przepustkami Gości: WYDANO, ZMODYFIKOWANO, USUNIĘTO i WYMELDOWANO. Każda z nich zawiera wiele szczegółów i filtrów, zapewniając dokładny przegląd wydajności parkowania.
raport łączy wszystkie operacje, w tym tworzenie/modyfikację z aplikacji internetowej J4H, wraz ze szczegółami dotyczącymi korzystania z obszaru parkingowego, w celu ułatwienia szybkiego i precyzyjnego wyszukiwania informacji.
J4H is a time-saving and cost-effective solution to improve the performance of your hotel parking without expensive and complex integrations.