J4H to internetowe rozwiązanie HUB, zaprojektowane w celu poprawy obsługi klienta w branży hotelarskiej, ułatwiające wygodne i proste parkowanie dla gości hotelowych. Rozwiązanie J4H, dostępne z dowolnego laptopa lub MacBooka z dostępem do internetu, zwalnia z wymogu dodatkowych konfiguracji sprzętowych bądź skomplikowanych konfiguracji sieciowych, upraszczając przepływ pracy zarówno dla operatorów parkingów, jak i dla administratorów hoteli.
Jako część Cyfrowego Portfolio HUB, platforma parkingowa dla gości hotelowych jest przyjaznym dla użytkownika modułem osadzonym w tym samym natywnym ekosystemie cyfrowym co JMS, który bazuje na każdym istniejącym systemie HUB – zarówno natywnie, jak i, w przypadku starszego sprzętu, poprzez API.
Usprawniony proces zameldowania na parkingu gwarantuje bezproblemową obsługę dzięki szybkiej rejestracji gości oraz wydawaniu przepustek parkingowych, wykonując zaledwie kilka kliknięć. Administratorzy recepcji posiadają pełną autonomię w zakresie obsługi informacji parkingowych, godzin zameldowania/wymeldowania oraz generowania nowych przepustek, świadcząc usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb.
po przyjeździe gości do hotelu, meldują się oni w recepcji, otrzymując kompleksową Przepustkę Gościa, ważną na czas pobytu.
Przepustka ta umożliwia wielokrotne wjazdy i wyjazdy z parkingu, ponadto może zostać wygodnie wydrukowana lub wysłana w wiadomości e-mail.
goście rezerwujący pokoje online mogą poprosić o miejsce parkingowe podczas procesu rezerwacji.
Administrator recepcji proaktywnie wystawia Przepustkę Gościa, wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu i kodem kreskowym/kodem QR, niezwłocznie wysyłając ją w wiadomości e-mail.
Zapewnia to wygodne i zaawansowane technologicznie rozwiązanie, w szczególności dla garaży wyposażonych w automatyczne rozpoznawanie tablic rejestracyjnych (LPR).
Goście wjeżdżający do garażu jako tymczasowi parkowicze mogą przedstawić swój tymczasowy bilet w recepcji.
J4H umożliwia łatwą konwersję tymczasowych biletów na Guest Pass w systemie zarządzania parkingiem, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo w przetwarzaniu informacji o parkowaniu gości.
J4H oferuje kompleksowy wgląd we wszystkie dane związane z Przepustką Gościa, ułatwiając rozwiązywanie problemów operatorom parkingów.
proces rejestracji Przepustki Gościa odbywa się w trzech prostych krokach, minimalizując czas przetwarzania danych i zapewniając klientowi możliwość wydrukowania lub otrzymania przepustki za pośrednictwem poczty elektronicznej.
raport obejmuje cztery kluczowe operacje związane z Przepustkami Gości: WYDANO, ZMODYFIKOWANO, USUNIĘTO i WYMELDOWANO. Każda z nich zawiera wiele szczegółów i filtrów, zapewniając dokładny przegląd wydajności parkowania.
raport łączy wszystkie operacje, w tym tworzenie/modyfikację z aplikacji internetowej J4H, wraz ze szczegółami dotyczącymi korzystania z obszaru parkingowego, w celu ułatwienia szybkiego i precyzyjnego wyszukiwania informacji.
J4H to oszczędne i oszczędzające czas rozwiązanie, które poprawia wydajność parkingu w twoim hotelu, budynku komercyjnym lub obiekcie bez drogich i skomplikowanych integracji.