Voucher

Rozwiązanie voucherowe jest przeznaczone dla środowisk o dużym natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe, centra biznesowe o mieszanym przeznaczeniu, duże hotele, gdzie wiele firm przyciąga stały przepływ użytkowników, często w godzinach szczytu.

więcej
+

Rozwiązanie voucherowe jest przeznaczone dla środowisk o dużym natężeniu ruchu, takich jak centra handlowe, centra biznesowe o mieszanym przeznaczeniu, duże hotele, gdzie wiele firm przyciąga stały przepływ użytkowników, często w godzinach szczytu. W porozumieniu z operatorem obiektu parkingowego mogą oni oferować częściowe lub całkowite zniżki na ceny parkingów.

Jak działa system voucherów?

Operatorzy i handlowcy (sklepy) uzgadniają określoną ilość darmowego czasu parkowania, którą handlowcy oferują klientom jako specjalną nagrodę za czas spędzony w sklepie lub bycie stałym klientem.

Za pośrednictwem walidatora online (w sieci LAN lub RS485) personel sklepu dokonuje walidacji (lub udostępnia miejsce ze skanerem) biletu parkingowego użytkownika, aby przyznać mu z góry określoną zniżkę od należnej opłaty. Następnie system parkingowy rozpoznaje wysokość zniżki i dla każdego handlowca umożliwia wystawienie szczegółowego zestawienia kwot do pobrania przez operatora.

Alternatywnie lub dodatkowo można wydać bilety zniżkowe za pośrednictwem walidatora offline i połączyć je z oryginalnym biletem parkingowym, który klient otrzymał przy wjeździe na parking. Tak czy inaczej, system natychmiast rozpoznaje wysokość zniżki i klient ma prawo do opuszczenia parkingu z korzystając ze pomniejszonej opłaty (lub pełnej zniżki). Dla każdego handlowca system oferuje szczegółowy raport z walidacji w danym okresie czasu.

Dlaczego warto wybrać system voucherowych rozwiązań systemowych?

Rozwiązanie to działa jako dodatkowe narzędzie marketingowe dla handlowców, a tym samym daje im przewagę konkurencyjną: konsumenci są zachęcani do korzystania ze zniżek, promocji, nagród i programów lojalnościowych.

Możliwość dostępu kupców do raportów z walidacji w czasie rzeczywistym daje większą kontrolę nad programami lojalnościowymi oraz daje wgląd w zwyczaje klientów. To samo dotyczy operatorów, którzy są w stanie nie tylko optymalizować obłożenie powierzchni parkingowej i dostosowywać się do szczytowych pór dnia i tygodnia, ale także pozyskiwać i opracowywać zaawansowane dane dotyczące wydajności - pozwalają one na podejmowanie świadomych decyzji dotyczących funkcjonowania parkingu i dynamicznego ustalania cen.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach z voucherami, kliknij przycisk poniżej i skontaktuj się z naszymi ekspertami!

skontaktuj się
+
trzech seminariach internetowych