Każdego dnia parki biznesowe rejestrują dużą liczbę parkujących samochodów należących do osób, którzy zazwyczaj są pracownikami, odwiedzającymi i gośćmi. Zarządzanie i zadowolenie stałych użytkowników jest wyzwaniem, ale nie niemożliwym.
więcejParkowanie to często najmniej lubiany element odwiedzin w biurze – na początku i na końcu spotkania biznesowego czy dnia pracy. Jeżeli już na samym początku napotykamy trudności z zaparkowaniem, może to mieć negatywny wpływ na całą wizytę i atmosferę wśród współpracowników. Dlatego jak najprostsza i zautomatyzowana obsługa parkingu stanowi zaletę dla odwiedzających, którzy mogą wygodnie korzystać z elastycznego i przyjaznego systemu parkingowego – także poza godzinami pracy.
Każdego dnia obiekty biurowe odnotowują olbrzymią ilość parkujących pojazdów, których kierowcami są zazwyczaj pracownicy, goście i inni odwiedzający. Zarządzanie parkingiem tak, aby jego wygoda dla częstych użytkowników była satysfakcjonująca, stanowi wyzwanie – można mu jednak sprostać. Inteligentne parkingi na bazie produktów i rozwiązań HUB Parking Technology pomagają w realizowaniu takich potrzeb.
Dla długoterminowych użytkowników najprostszym wyjściem są bezkontaktowe metody kontroli dostępu i bezdotykowe urządzenia. Można także posługiwać się biletem wysłanym w formie cyfrowej i wydrukowanie go lub odczyt np. z ekranu telefonu, który został wcześniej opłacony lub darmowy. Z drugiej strony, można również rozliczyć bilet w kasie automatycznej lub dla większej wygody bezpośrednio z samochodu podczas wyjazdu z parkingu w terminalu wyjazdowym.