Jako operator parkingowy lub lokalny sprzedawca, możesz łatwo i szybko nagradzać swoich klientów dzięki aplikacji J4M Merchant: przekształć swój smartfon lub tablet w potężną jednostkę do walidacji i uprość operacje!
Dostępna dla telefonów i tabletów z systemem iOS i Android, J4M zapewni Ci pełną kontrolę nad wszystkimi reklamowanymi walidacjami. Jak? Numer identyfikacyjny biletu, kody kreskowe i bilety cyfrowe (zapisane w aplikacji mobilnej JPass) mogą być skanowane przez personel handlowca za pomocą wbudowanego w urządzenie aparatu fotograficznego, a żądana zniżka opłaty parkingowej jest stosowana w czasie rzeczywistym poprzez proste dotknięcie ekranu.
Zwiększenie wydajności biznesowej poprzez stworzenie zorganizowanego programu walidacji, z wieloma poziomami uprawnień
Prognozowanie i optymalizacja przychodów z parkowania poprzez współpracę z pobliskimi przedsiębiorstwami
Łatwy i szczegółowy audyt/sprawozdanie z zastosowanych walidacji, dzięki pełnej integracji z Janus Management System
Większa lojalność klientów dzięki zorganizowanemu programowi rabatowemu
Uproszczenie pracy pracowników biurowych, bez dodatkowych wymagań sprzętowych
Łatwa konfiguracja i wybór spośród wielu walidacji, mających zastosowanie do jednego biletu: zniżka procentowa, zniżka pieniężna, zniżka czasowa, zmiana stawki, całkowita walidacja
Potężne narzędzie promocji: możesz zaoferować zniżki dla swoich klientów w ramach programu lojalnościowego
Szybkie monitorowanie środowiska walidacji
Łatwa płatność i wyjazd na posiadany bilet parkingowy, bez dodatkowego papierowego vouchera lub paragonu do skanowania w kasach automatycznych/na pasach wyjazdowych
Całkowicie bezpapierowe parkowanie, jeśli korzystają z aplikacji mobilnej JPass i jego cyfrowego vouchera
Walidacja handlowa J4M Merchant Validation firmy HUB jest również dostępna dla urządzeń stacjonarnych, z dodatkową funkcją drukowania do pliku, która pozwala na drukowanie bonów na papierze lub w pliku elektronicznym i wysyłanie ich za pośrednictwem dowolnych mediów: mediów społecznościowych, czasopism, poczty elektronicznej, paczek, naklejek i wielu innych, poprawiając samopoczucie klienta podczas korzystania z usługi.