UPMC Salvator Mundi International Hospital jest prywatnym szpitalem w Rzymie z 70-letnią historią, obecnie częścią grupy UPMC (University of Pittsburgh Medical Center), należącym do najważniejszych w Stanach Zjednoczonych.
Obiekt oferuje pacjentom najnowsze technologie i bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa, zarówno w zakresie dostępu medycznego, jak i samochodowego. Parking kliniki jest w 100% wyposażony w system Jupiter, z solidnymi stacjami odchudzającymi i oprogramowaniem JMS do zarządzania przepływami dostępu.
Dostęp pracowników jest zarządzany za pomocą indywidualnego uwierzytelniania użytkowników poprzez zewnętrzne oprogramowanie Azure, które łączy się z JMS. Tablice rejestracyjne ich pojazdów są w zasadzie cyfrowym identyfikatorem: znajdują się na liście osób uprawnionych, którym dostęp umożliwia kamera LPR Selea, która identyfikuje użytkowników poprzez jednoznaczne przyporządkowanie ich tablic rejestracyjnych.
Dostęp pacjentów jest regulowany przez system mieszany, tj. system tradycyjny dla odwiedzających oraz system w pełni walidowany/dyskontowy dla osób korzystających ze specjalnych i powtarzających się usług zdrowotnych. Ta kategoria pacjentów może uzyskać pełną zniżkę na opłatę parkingową dzięki zdematerializowanemu walidatorowi: J4M Janus for Merchant, rozwiązaniu cyfrowemu HUB, które umożliwia im obniżenie ceny biletu po prostu za pomocą smartfona.
Ten sam system stosowany jest wobec dostawców zewnętrznych, którzy wjeżdżają z biletem, parkują, a przed wyjazdem uzyskują potwierdzenie od personelu.
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo personelu i pacjentów, system monitoringu wizyjnego cctv parkingu firmy Bettini został zintegrowany z systemem JMS, dzięki czemu pracownicy odpowiedzialni za utrzymanie obiektu mogą monitorować zarówno stan zajętości terenu, przejazdy i zdarzenia związane z systemem parkingowym, jak i wszelkie sytuacje alarmowe.
Aby zminimalizować fizyczną interakcję z urządzeniami peryferyjnymi, bankomat i stanowiska wyjściowe oferują płatności zbliżeniowe NFC, wraz ze zintegrowanym interkomem Commend, zapewniającym całodobową pomoc w razie potrzeby.
Dla pacjentów i pracowników kliniki wewnętrzny system dróg jest nieskazitelny, jak przystało na 70-letnią historię obiektu. Wspaniała praca zespołu HUB Italia!