Nie moglibyśmy być bardziej dumni, ogłaszając otwarcie LAX Economy Parking na międzynarodowym lotnisku w Los Angeles, wyposażonego w inteligentną technologię parkingową HUB.
LAX Economy Parking to największy garaż na lotnisku: obiekt o wartości 294 milionów dolarów i powierzchni 1,7 miliona stóp kwadratowych, który posiada około 4 300 nowych stanowisk parkingowych zlokalizowanych pół mili od Centralnego Obszaru Terminala (CTA) LAX.
Ten niesamowity garaż jest wynikiem skrupulatnego projektu i budowy, w którym uczestniczyły firmy Swinerton Builders, ABM Industries i oczywiście HUB Parking Technology USA, z zespołem wielofunkcyjnym złożonym z Joela Naickera, Seana Neasi, trzech inżynierów oprogramowania i projektantów technicznych oraz zespołu ośmiu inżynierów zajmujących się instalacją i wdrożeniem.
Zespół HUB ściśle współpracował z firmą Park Assist w celu zintegrowania ich inteligentnych czujników M4 z naszym systemem zarządzania JMS i zapewnienia, że ich dane będą przekazywane do systemu orientacji parkingowej (PGS) i paneli VMS, które płynnie prowadzą kierowców wzdłuż czterech pięter obiektu.
Jak zatem wygląda podróż kierowcy?
Płynnie i sprawnie! Obejmuje ona wstępnie zarezerwowany parking w promocyjnych cenach, obszerne ładowanie pojazdów elektrycznych (prawie 1600 stanowisk) oraz automatyczny wjazd i wyjazd. Wprowadzenie inteligentnej technologii parkingowej daje podróżnym możliwość zarezerwowania miejsca z wyprzedzeniem, za pośrednictwem platformy wstępnej rezerwacji Aeroparker na stronie flylax.com
Wstępna rezerwacja online będzie również oferować największe zniżki w porównaniu do stawki drive-up wynoszącej 25 USD za dzień, z początkowymi zniżkami do 70% od stawek zarezerwowanych z wyprzedzeniem, z dynamicznymi cenami, które będą oparte na dostępności i ilości czasu zarezerwowanego z wyprzedzeniem. To strategiczne podejście do oferty parkingowej jest w pełni możliwe dzięki systemowi JMS, ponieważ opiera się na danych w czasie rzeczywistym.
Parking pracowniczy będzie obsługiwany za pośrednictwem cyfrowego rozwiązania JPass firmy HUB i umożliwia osobom parkującym na zlecenie rezerwowanie i opłacanie przywilejów parkingowych za pośrednictwem aplikacji na smartfonie, eliminując potrzebę interakcji z pracownikami parkingu.
Personel LAX Economy Parking został przeszkolony w zakresie JMS zarówno zdalnie, jak i podczas zajęć na żywo przez zespół inżynierów HUB Solutions, aby zapewnić opanowanie wszystkich zaawansowanych możliwości systemu: monitorowania i pomocy w czasie rzeczywistym, analityki biznesowej, raportowania dostosowanego do potrzeb klienta, a przede wszystkim dynamicznego naliczania opłat.
Zespół HUB USA zapewni również pomoc posprzedażową i konserwację przez okres 7 lat w najnowocześniejszym nowym garażu.
Słowami Beatrice Hsu, President, Board of Airport Commissioners: "Ten innowacyjny obiekt jest integralnym dodatkiem do naszego parkingu na lotnisku i zapewni wygodne i niedrogie miejsce do parkowania, jednocześnie podnosząc doświadczenie gości w LAX".
HUB Parking Technology jest dumny, że może być częścią projektu, który czyni LAX światowej klasy lotniskiem, na które zasługuje miasto LA. "Jako trzecie największe lotnisko na świecie, LAX jest globalnym skrzyżowaniem, gdzie marzenia nabierają lotu i witamy przyszłość naszego miasta z otwartymi ramionami" - powiedział burmistrz Eric Garcetti. "Parking ekonomiczny LAX jest historycznym znacznikiem postępu w środku transformacji raz na pokolenie na lotnisku - przynosząc podróżnym najnowocześniejszy obiekt, który pomoże zmniejszyć zatory, umożliwi naszemu lotnisku realizację pełnego potencjału i stworzy bardziej płynne doświadczenie podróży dla milionów Angelenos i odwiedzających".