W kwietniu tego roku obiecaliśmy aktualizację informacji na temat pięknego projektu parkingowego w MDL Marinas Ocean Village w Southampton, Brixham i Queen Anne's Battery w Plymouth.
I oto jesteśmy!
MDL chciało usprawnić proces parkowania dla swoich gości i klientów: żeglarzy, motorowodniaków i urlopowiczów.
Nasz zespół HUB UK był w stanie pomóc w zaprojektowaniu intuicyjnego i prostego rozwiązania, które jest całkowicie bezgotówkowe, co sprawia, że transakcje są szybkie i bezdotykowe, a jednocześnie dostarcza MDL świetnych danych raportowych, aby lepiej monitorować działalność parkingu i w pełni wykorzystać swoje aktywa: raporty, które można wykorzystać do podejmowania świadomych decyzji.
Oprócz systemu bezgotówkowego, MDL skorzystało również z naszej aplikacji mobilnej JPass na zasadzie white label. Biała etykieta pozwala MDL na użycie własnej marki w aplikacji, aby zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę parkingową. Dzięki temu klienci będą mogli nie tylko dokonać wstępnej rezerwacji i korzystać z kodów Bluetooth lub QR przy wjeździe, ale również płacić za pomocą telefonu komórkowego, co daje jeszcze większą elastyczność użytkownikowi końcowemu.
Nie przegap naszego studium przypadku dotyczącego MDL Marinas: case study!