Proste, wygodne i wydajne: odnowiona oferta parkingowa na międzynarodowym lotnisku Fontanarossa w Katanii, dzięki radykalnej modernizacji systemu parkingowego przez HUB Italia.
Bazując na doświadczeniach z instalacjami w krajowych i międzynarodowych portach lotniczych w całej Europie, firma HUB odrestaurowała cały projekt renowacji parkingów Fontanarossa zgodnie z najwyższymi standardami usług, technologii i bezpieczeństwa: 2500 miejsc parkingowych ogółem i 15 bramek dostępowych jest wyposażonych w urządzenia peryferyjne najnowszej generacji HUB, zintegrowane z automatycznym systemem wykrywania i rozpoznawania tablic rejestracyjnych LPR oraz Telepass, aby zapewnić użytkownikom płynną cyrkulację na parkinach.
Od początku 2018 r. 6 parkingów P1-P6 zostało całkowicie przeprojektowanych pod względem układu i zarządzania operacyjnego. Urządzenia peryferyjne w punktach dostępowych, bariery LED, nowy system sygnalizacji pionowej ze zmiennymi komunikatami, 8 stacji płatniczych z czytnikiem QR są monitorowane i zarządzane zdalnie dzięki oprogramowaniu zarządzającemu JMS, Janus Management System, cyfrowemu flagowemu urządzeniu HUB. Od pojedynczego centrum sterowania monitorami, operator zarządza całym systemem parkingowym poprzez JMS w sposób intuicyjny i zaawansowany, od dostępu do poszczególnych pojazdów, poprzez pomoc poprzez VoIP, po zarządzanie konwencjami i rezerwacjami online, które użytkownicy finalizują na stronie lotniska.
Całkowitą niezawodność systemu zapewnia również dedykowany do projektu technik HUB, co stanowi gwarancję bardzo wysokiego poziomu pomocy, jakiej wymaga lotnisko.
Niektóre interwencje - w tym całkowita odnowa systemów zarządzania w pierwszych 4 obszarach po zainstalowaniu systemu JMS, integracja z Telepass i systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych - zostały już przeprowadzone, inne są w trakcie realizacji lub wkrótce zostaną zrealizowane: potencjał systemu HUB w rzeczywistości sięga od aplikacji JPass do rezerwacji parkingów ze smartfonów, poprzez zaawansowane platformy cyfrowe do zarządzania umowami i abonamentami od osób trzecich (np. Janus) w przedsiębiorstwach reklamowych w obrębie lotniska. Instalacja HUB stanowi wymierny krok naprzód pod względem efektywności i użyteczności usług dostępnych dla klientów, a także zakończy plan modernizacji wraz z prognozą zakończenia prac do 2018 roku.
Franco Oliva, dyrektor zarządzający HUB Italia, wyraża ogromną satysfakcję z sukcesu instalacji, stwierdzając: "HUB Italia osiąga dziś ważny cel, umacniając swoją obecność na Sycylii i umacniając swoją pozycję w segmencie parkingów lotniskowych. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy partnerami technologicznymi dla Fontanarossa, a także z tego, że dzięki naszym siłom innowacyjnym radykalnie zmieniliśmy tempo oferty parkingowej lotniska."