WESTFIELD London & Stratford City Centrum Handlowe

Read more
+


download PDF
+


problem statement

exut at westfield with ticketless hybridIn 2018 HUB Parking UK designed and installed a highly tailored and digitally advanced parking solution at both Westfield sites: Stratford City first, then London. On these sites, the reporting options are customizable, in so far as JMS business intelligence integrates operational data from the parking equipment, the mobile payment options as well as the third-party services that are integrated.
As testament of the forward thinking of the company and their partnership, in 2021 the progress to a full ticketless system was fulfilled first at Westfield London and will be rolled out to Westfield Stratford imminently.
The ticketless system integrates with 3rd party providers, Smart Parking and Park Assist who worked closely with HUB to create and implement the software update to make the system fully functional in January 2021.

It uses license plate recognition technology (LPR, or ANPR) to identify vehicles on entry to the car park, the end user experiences a smooth, seamless experience, and the 8,000 transactions daily have become paperless.

background

Urządzenia peryferyjne i bariery Westfield HUB Parking

Unibail-Rodamco-Westfield jest właścicielem i operatorem 102 centrów handlowych w 13 krajach. Od czasu otwarcia w 2008 roku Westfield London zmienił krajobraz handlowy w Londynie, łącząc w unikalny sposób modę, piękno, jedzenie, wypoczynek i rozrywkę, zaledwie trzy mile od West Endu. Westfield London jest obecnie największym centrum handlowym w Europie, o powierzchni ponad 241 tys. metrów kwadratowych.

Westfield Stratford City zostało otwarte we wrześniu 2011 roku. Osiedle posiada ok. ponad 176 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowo-usługowej i rekreacyjnej. Posiada także ponad 100 tys. m2 powierzchni biurowej jak również 3 hotele i 1200 nowych domów, które zostaną oddane do użytku w kolejnych fazach. 

.

results

HUB Parking Technology zaprojektował i zainstalował wysoce zindywidualizowane i zaawansowane cyfrowo rozwiązanie parkingowe w obu lokalizacjach Westfield: najpierw Stratford City, a następnie Londyn. Pierwsza instalacja wymagała użycia 28 szlabanów Magnetic z ramieniem przegubowym, 12 terminali wjazdowych z biletem na kod kreskowy, 16 terminali wyjazdowych, 26 terminali płatniczych i 16 terminali do płatności bezgotówkowych. Prace instalacyjne trwały 6 tygodni, a wszystkie urządzenia zostały zainstalowane bez zamykania parkingu, co świadczy o imponującej odpowiedzialności wykonawcy.

Pierwsza faza na Westfield Londyn rozpoczęła się 6 tygodni później i została przeprowadzona w 2 fazach z 26 szlabanami Magnetic z ramieniem przgubowym, 13 terminalami wjazdowymi, 13 terminalami wyjazdowymi, 28 terminalami do płatności bezgotówkowych i 12 terminalami do płatności bezgotówkowych. Etap 2 obejmuje 6 terminali wjazdowych, 6 terminali wyjazdowych i 15 terminali płatniczych oraz rozpoznawanie tablic rejestracyjnych (LPR) na wszystkich pasach ruchu. Wszystkie terminy realizacji projektów zostały dotrzymane w trakcie całego procesu, który ma być skalowalny tak, aby cały system był przyszłościowy i dostosowany do obecnych i przyszłych potrzeb centrów handlowych.

Obsługa parkingów jest monitorowana z jednego stanowiska sterowania za pomocą systemu JMS Janus Management System, który umożliwia pracownikom parkingów Westfield łatwy dostęp do dynamicznych i użycia informacji w czasie rzeczywistym ze wszystkich parkingów oraz generowanie złożonych i bogatych analiz statystycznych wydajności obu parkingów dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu. 
Opcje raportowania można dostosować do indywidualnych potrzeb, ponieważ system JMS Business Intelligence integruje dane operacyjne pochodzące ze sprzętu parkingowego, opcje płatności mobilnych, jak również zintegrowane w nim  usługi stron trzecich: dzięki temu zarządzanie zarządca parkingu jest w stanie reagować na dane i podejmować świadome decyzje, a w razie potrzeby natychmiast je korygować, uwalniając w ten sposób pełen potencjał przychodów parkingu.                          
Rozwiązania parkingowe HUB są zgodne z zobowiązaniem Westfield do bycia liderem w dziedzinie innowacji, a zakres projektu stale rośnie, podobnie jak partnerstwo pomiędzy Westfield i HUB.

V“Postrzegamy HUB Parking jako jednego z naszych partnerów technologicznych, który idzie naprzód dzięki imponującemu planowi rozwoju, innowacyjności i dalekowzroczności. Jakość urządzeń i elastyczność systemu zarządzania nimi sprawiają, że codzienna praca z poziomu dyspozytorni jest szybka i efektywna, a dzięki dodatkowemu zabezpieczeniu nadmiarowej konfiguracji awaryjnej czujemy się bezpieczni wiedząc, że system nie przegapi. Rozwój i integracja z aplikacją Smart Parking firmy Westfield miała decydujące znaczenie dla sukcesu tego projektu, który został dostarczony na czas i bez zakłóceń, co nie było łatwe w tak intensywnie działającym środowisku. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie przyszłej rozbudowy i dalszej integracji technologii w celu zwiększenia użyteczności systemu i naszej satysfakcji”, mówi Katie Wyle, Assistant General Manager at Westfield.

download PDF
+