Międzynarodowy Szpital UPMC Salvator Mundi jest położony w samym sercu Rzymu.
Aby uhonorować jego międzynarodowy charakter, wszystkie usługi są zgodne z polityką dwujęzyczności (włoski i angielski), podobnie jak system parkingowy. Pacjenci są prowadzeni przez dwujęzyczne oznakowanie przez cały czas przybycia i pobytu, w sposób prosty i przyjazny dla użytkownika.
W środowisku, w którym ludzie są naturalnie narażeni na duży stres, należy podjąć wszelkie możliwe środki w celu jego zmniejszenia, zanim jeszcze pacjenci i ich rodziny dotrą do bramy - począwszy od łatwości i dostępności systemu parkingowego.
Biorąc pod uwagę liczbę obsługiwanych pacjentów i gości, Salvator Mundi potrzebował zaawansowanego technologicznie rozwiązania parkingowego, które zapewniałoby szybki i sprawny wjazd i wyjazd, łatwą w użyciu walidację oraz system, który zapewniałby zarówno wzorową obsługę klienta, jak i zaawansowane możliwości raportowania.
UPMC Salvator Mundi International Hospital to prywatny szpital w Rzymie z 70-letnią historią, obecnie część grupy UPMC (University of Pittsburgh Medical Center), globalnej firmy non-profit działającej w sektorze opieki zdrowotnej, jednej z największych w Stanach Zjednoczonych.
Szpital oferuje 82 łóżka, wysoko wyspecjalizowany sprzęt chirurgiczny i diagnostyczny, 6 sal operacyjnych, oddział intensywnej terapii pooperacyjnej oraz szeroki wachlarz specjalistycznych działów medycznych i usług.
Oczekiwania jego zróżnicowanej bazy użytkowników są rzeczywiście bardzo duże: najlepsze technologie medyczne z obu stron Atlantyku, łatwo dostępne!
Personel Salvator Mundi obsługuje ponad 300 transakcji parkingowych dziennie (płatność gotówką, kartą kredytową i zbliżeniowo NFC) i wydaje około stu walidacji dziennie.
Placówka oferuje pacjentom najnowszą technologię i bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa, zarówno w zakresie dostępu medycznego, jak i samochodowego. Parking kliniki jest w 100% wyposażony w system Jupiter, z solidnymi stacjami kontroli dostępu i oprogramowaniem JMS do zarządzania przepływami dostępu.
Dostęp pracowników jest zarządzany za pomocą technologii odczytu tablic rejestracyjnych. Tablice rejestracyjne ich pojazdów są wpisywane na listę osób upoważnionych do wjazdu w zależności od wykonywanej zmiany. Kamery LPR rozpoznają i odpowiednio wpuszczają i wypuszczają tylko upoważnione pojazdy.
Dostęp pacjentów jest regulowany przez system mieszany, tzn. tradycyjny dla odwiedzających i w pełni zatwierdzony/zdyskontowany dla tych, którzy korzystają ze specjalnych i powtarzających się usług opieki zdrowotnej.
Ta kategoria pacjentów może uzyskać pełną zniżkę w opłacie parkingowej dzięki zdematerializowanemu walidatorowi: J4M Janus for Merchant, cyfrowemu rozwiązaniu HUB, które pozwala na zniżkę opłaty za bilet po prostu za pomocą smartfona.
Ten sam system jest stosowany w przypadku rentowności sprzedawców spoza obiektu, którzy wjeżdżają z biletami, parkują, a przed wyjazdem uzyskują walidację od personelu.
Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo personelu i pacjentów, system monitoringu wizyjnego cctv Bettini na parkingu jest zintegrowany z systemem JMS, dzięki czemu pracownicy odpowiedzialni za utrzymanie obiektu mogą monitorować zarówno stan zajętości terenu, przejazdy i zdarzenia związane z systemem parkingowym, jak i wszelkie sytuacje alarmowe.
Aby zminimalizować fizyczną interakcję z urządzeniami peryferyjnymi, zautomatyzowane stanowiska kasowe i wyjazdowe oferują płatności zbliżeniowe NFC, wraz ze zintegrowanym interkomem Commend, zapewniającym całodobową pomoc w razie potrzeby.
Dla pacjentów i personelu kliniki, wewnętrzny system dróg jest nieskazitelnie czysty, spełniając wymogi 70-letniej historii obiektu. Wspaniała robota zespołu HUB Italia!