SSE Arena, Belfast

Read more
+


download PDF
+


problem statement

SSE Arena w Belfaście to najważniejsze miejsce rozrywki w Irlandii Północnej. Od czasu otwarcia w grudniu 2000 r. obiekt gościł miliony widzów na koncertach, przedstawieniach teatralnych i imprezach sportowych. Obiekt jest domem dla Stena Line Belfast Giants, jedynego profesjonalnego irlandzkiego klubu hokejowego, który co sezon gości ponad 215 000 fanów.

SSE Arena posiada 1500 miejsc postojowych dla pojazdów na wielu parkingach i działa na zasadzie "kto pierwszy, ten lepszy" w godzinach szczytu wydarzeń.

W 2021 r. zaplanowano odnowienie i modernizację systemu parkingowego, aby powitać tłumy po pandemii, biorąc pod uwagę coraz bardziej cyfrowe nawyki, które wszyscy przyjęli. Klient miał przede wszystkim dwie prośby: dodanie rezerwacji miejsc parkingowych do aplikacji Arena oraz uproszczenie oferty walidacji we wszystkich lokalizacjach detalicznych.

background

wejście do SSE Arena ze stacjami płatniczymi Eingang der SSE Arena mit Pay-on-Foot-KassenautomatenSSE Arena jest krytym wielofunkcyjnym obiektem mogącym pomieścić do 10 800 widzów, który przyciągnął wielu międzynarodowych wykonawców na koncerty, imprezy rodzinne, przedstawienia teatralne, komedie, wydarzenia sportowe oraz wystawy i konferencje.

Obiekt jest własnością Odyssey Trust Company i jest dogodnie zlokalizowany w dzielnicy Titanic w Belfaście, w pobliżu głównych połączeń drogowych, kolejowych, morskich i lotniczych. Obiekt znajduje się w odległości spaceru od centrum miasta, ale obsługuje także wiele grup użytkowników, którzy docierają do obiektu własnymi pojazdami.

Odyssey od ponad dekady współpracuje z firmami Electro Automation Northern Ireland (NI) i HUB Parking Technology w zakresie obsługi parkingu i dostępu do obiektu - wspólnego obiektu dla całego kompleksu.

client requirements

  • Skalowalne, kompaktowe i wydajne jednostki parkingowe Jupiter
  • Szybki czas wjazdu i wyjazdu, szczególnie w godzinach szczytu wydarzeń
  • ANPR dla personelu, osób parkujących na podstawie umowy i posiadaczy biletów okresowych
  • Płatności kartą kredytową i mobilne na wszystkich pasach wyjazdowych
  • Zaawansowane funkcje monitorowania i planowania raportów w celu podejmowania decyzji opartych na danych
  • Integracja JPass z istniejącą aplikacją Arena dla odwiedzających, dodanie funkcji rezerwacji miejsc parkingowych i zarządzania umowami.
  • Wirtualizacja platformy systemu zarządzania JMS na serwerze SSE Arena
  • Wydajny system walidacji z J4M dla wielu lokalizacji detalicznych w SSE Arena
  • Integracja z systemem CCTV w celu zapewnienia pracownikom dostępu do podglądu w czasie rzeczywistym z jednego źródła.

results

Stacja wjazdu na pas ruchu Jupiter gotowa do bezbłędnego wpuszczania pojazdówŁatwość dotarcia, rezerwacji i zarządzania przepływem ruchu w strukturze parkingowej Areny odegrała znaczącą rolę w jej rosnącej popularności. Tego sukcesu nie udałoby się osiągnąć bez doskonałej pracy partnera HUB, firmy Electro Automation NI. Połączenie zintegrowanej technologii mobilnej, modułowego systemu Jupiter i nadrzędnego systemu zarządzania, JMS, pozwala teraz Arenie oferować bezbłędne wrażenia parkingowe wszystkim odwiedzającym, zapewniając szybki przepływ wjazdów i wyjazdów oraz optymalizując przepustowość.

SSE Arena dostrzegła korzyści płynące z wirtualizacji platformy JMS na swoich serwerach, co jest standardową ofertą Electro Automation i HUB. Wszyscy pracownicy w sieci mogą uzyskać dostęp do systemu zarządzania, pod warunkiem posiadania praw dostępu. Monitorowanie w czasie rzeczywistym, pomoc i raportowanie wydajności wszystkich stacji to tylko kilka kliknięć. JMS jest mózgiem systemu, ponieważ integruje wszystkie punkty styku i usługi parkingowe - kamery LPR, jednostki pasów ruchu, walidacje, dynamiczne taryfy, kamery CCTV, aplikację parkingową i wiele innych.

Wszystkie pasy ruchu są wyposażone w technologię LPR, która obsługuje personel, osoby parkujące na podstawie umowy i posiadaczy biletów okresowych, zapewniając płynną obsługę klienta.

Urządzenia na pasie wyjazdowym akceptują płatności kartą kredytową i płatności zbliżeniowe NFC, zmniejszając w ten sposób kolejki na stacjach pay-on-foot i eliminując potrzebę angażowania personelu: doceniane usprawnienie przepływu ruchu przy wyjeździe z parkingów i płynniejsza podróż klienta.

Większość firm na terenie Areny oferuje błyskawiczne walidacje parkingowe za pośrednictwem platformy cyfrowej J4Merchant (J4M), która jest zintegrowana z JMS i jego modułami taryfowymi.

Pracownicy Areny korzystają ze standardowej funkcji zaplanowanego raportowania JMS. Funkcja zaplanowanego raportowania JMS umożliwia automatyczne generowanie określonych informacji systemowych i raportów oraz wysyłanie ich pocztą elektroniczną na dowolny adres e-mail, w dowolnym czasie i w dowolnym wymaganym terminie. Dzięki temu krytyczne dane są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co pozwala na podejmowanie decyzji w oparciu o informacje w czasie rzeczywistym.

Jako prawdziwy mistrz JMS, pracownicy Arena w pełni wykorzystali zalety jego mobilnej wersji, aplikacji JMS Mobile Control. Aplikacja ta umożliwia zespołowi pełną mobilność, uzyskanie pełnej kontroli nad systemem parkingowym z dowolnego urządzenia inteligentnego, a także sprawne wydawanie zgubionych biletów lub potwierdzonych biletów bezpośrednio do dowolnej stacji płatniczej lub pasa wyjazdowego, a także zaspokajanie wszystkich innych wymagań parkingowych, bezpośrednio z urządzenia inteligentnego.

Rozwiązanie Jupiter obejmuje wiele wiodących w branży i innowacyjnych funkcji, które ostatecznie zwiększają wydajność operacyjną, zapewniają klientom płynne parkowanie i zabezpieczają inwestycje Odyssey na przyszłość.

download PDF
+