Aby dobrze zakończyć rok 2020, nasz zespół w Dubaju nieustannie pracuje nad projektami, które ujrzą światło dzienne (i masowy druk biletów parkingowych) na początku przyszłego roku. Pierwszym z nich na 2021 r. będzie Silicon Central Mall w Dubaju.
Po raz kolejny lokalny zespół został wybrany przez LuLu Group International jako partner w zakresie technologii parkingowych do instalacji sprzętu, wyposażenia i integracji z JMS w następnym nowoczesnym centrum handlowym.
Silicon Central to w rzeczywistości niesamowite dwupoziomowe centrum handlowo-rozrywkowe, które składa się z 16 800 m2 hipermarketu i domu towarowego, 12 ekranów kinowych, obiektów służby zdrowia i fitness, ponad 220 sklepów detalicznych oraz najbardziej zróżnicowanych knajpek i restauracji, jakie można sobie wyobrazić. Spodziewany efekt tej imponującej oferty jest niewątpliwie ogromny i stanowi dla nas wsparcie, a także odpowiednie przygotowanie do parkowania: to właśnie w tym miejscu lokalna wiedza naszego zespołu HUB, zbudowanego w pierwszym centrum technologii parkingowej na Bliskim Wschodzie, stanowi różnicę.
Instalacja postępuje szybko, na czas przed wielkim otwarciem Silicon Central w lutym 2021 roku.
Lokalny zespół zapewnił wsparcie przy projektowaniu przepływu pasów ruchu, systemu wspomagania parkowania (PGS), programu weryfikacyjnego i ogólnej integracji z oprogramowaniem do zarządzania JMS; w rzeczywistości odwiedzający i kupujący z łatwością uzyskają walidację parkingu bezpośrednio w hipermarkecie i kasie sklepów detalicznych i będą mogli cieszyć się czasem spędzonym w centrum handlowym!
Dzięki oprogramowaniu zarządzającemu operator będzie mógł uzyskać dostęp do danych dotyczących obłożenia, monitorować stan sprzętu i analizować systemy walidacji w czasie rzeczywistym. Bezwysiłkowo i efektywnie, ponieważ staje się on naszą marką w Dubaju.
Gratulacje dla zespołu za ciężką pracę!