Świat parkowania nie przestał się rozwijać. Z jednej strony pojawiają się nowe wymagania dotyczące bezdotykowego parkowania, wynikające z niedawnego kryzysu zdrowotnego. Z drugiej strony, rośnie zapotrzebowanie na bezproblemowe podróżowanie różnymi środkami transportu, ponieważ coraz więcej osób wraca do swoich "starych" nawyków związanych z jazdą samochodem i oczekuje, że ekosystem mobilności miejskiej będzie gotowy, łatwo dostępny i bezpieczny.
W tych kluczowych - ale ekscytujących - czasach pojawił się nowy krajobraz parkingowy, a u jego podstaw leży doświadczenie kierowcy.
Ponieważ coraz więcej osób wraca do pracy, a miejskie dzielnice biznesowe ponownie zapełniają się osobami dojeżdżającymi do pracy, kierowcy potrzebują płynnego przejazdu z podjazdu do biura. Często wiąże się to z podjazdem do pociągu lub stacji metra, zaparkowaniem pojazdu i kontynuacją podróży do miasta środkami transportu publicznego - cały czas obserwując stan ruchu.
Jak niedawno stwierdziła Tracey O'Reilly, Dyrektor Sprzedaży w HUB UK, inteligentna mobilność łącząca różne środki transportu i zarządzanie ruchem w celu zapewnienia lepszych, czystszych doświadczeń z klientami staje się rzeczywistością.
W HUB aktywnie tworzymy przyszłość parkowania zarówno dla kierowców jak i operatorów. Nasz pakiet usług cyfrowych nie tylko umożliwia kierowcom bezproblemowe korzystanie z nich podczas podróży, ale również dostarcza użytecznych danych o klientach operatorom i właścicielom parkingów oraz promuje inteligentną mobilność.
Na przykład aplikacja mobilna JPass przekształca smartfony kierowców w cyfrowe narzędzia umożliwiające dostęp do obiektów parkingowych i wysiadanie z nich dzięki technologii Bluetooth.
JPass pozwala również na wcześniejsze zarezerwowanie miejsca parkingowego, zakup karnetów parkingowych i abonamentów w aplikacji oraz przechowywanie paragonów i biletów w cyfrowym portfelu. W pełni bezdotykowe parkowanie, na czubku palców.
Jednocześnie JPass jest cennym narzędziem dla operatorów i właścicieli parkingów: każde cyfrowe działanie użytkownika przekłada się w rzeczywistości na cyfrową informację dla operatora, dzięki zintegrowanemu systemowi zarządzania JMS. Oferuje on również możliwość przekształcenia klientów w sytuacjach przejściowych w znanych kierowców i odblokowuje analizę prognostyczną: łącząc bogate profile klientów i śledząc wskaźniki odpowiedzi, operatorzy mogą dokładnie wiedzieć, jakie rodzaje produktów parkingowych (stawki, rabaty i spoty) będą prawdopodobnie lepiej odbierane przez kierowców.
Każda wielkość i rodzaj parkingu może skorzystać z cyfrowej transformacji i sprawić, że analiza danych będzie dla nich użyteczna.
Lepiej zacznij więc zaznajamiać się z cyfrowymi narzędziami i usługami! Oprócz JPass, w HUB-ie osiągnęliśmy bezproblemową integrację z programami nagradzającymi handlowców poprzez aplikację walidacyjną J4M (jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie lojalności klientów) i urządzenia LPR innych firm, torując drogę dla systemów bez bramek.
Wszystkie wskazówki wskazują na ewolucję branży parkingowej w kierunku jeszcze bardziej zorientowanej na klienta, wzmocnioną przez cyfrową transformację.
Dowiedz się więcej o naszym kompleksowym pakiecie usług cyfrowych na stronie www.hubparking.pl/digital-services!