London North Eastern Railway (LNER) wprowadza nowy system bezdotykowego parkowania na trasie wschodniego wybrzeża, umożliwiający całkowicie bezdotykową podróż od drzwi do drzwi.
Na wszystkich 11 zarządzanych przez LNER stacjach, parkingi zaczną korzystać z zaawansowanego systemu automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych (LPR), składającego się z kamer przy wjeździe i wyjeździe, co umożliwi nowy, bezproblemowy proces parkowania..
Po raz pierwszy klienci będą mogli wstępnie zarezerwować swoje miejsce parkingowe za pomocą nowej aplikacji LNER Parking App oraz na stronie internetowej LNER, eliminując tym samym stres związany z próbą znalezienia miejsca w dniu podróży.
W ramach działań "Covid Safe" w LNERze, nowy system da również spokój klientom, którzy będą chcieli ograniczyć korzystanie z miejsc o wysokim poziomie kontaktu, ponieważ nie będą już musieli posiadać fizycznego biletu ani korzystać z automatu płatniczego.
Klienci wychodzący z parkingu będą mogli płacić kartą zbliżeniową lub za pomocą aplikacji LNER Parking App, która pozwoli im na automatyczne opuszczenie parkingu, jeśli korzystają z Bluetooth lub po prostu pokazując na szlabanie potwierdzony kod QR płatności.
Wprowadzenie nowego systemu rozpocznie się we wrześniu, gdy nowa technologia i oznakowanie zaczną być instalowane we współpracy z HUB Parking Technology.
Claire Ansley, Director of Customer Experience w LNER, powiedziała: "Dążymy do tego, aby podróż była prostsza i inteligentniejsza, tak więc ten nowy system parkingowy w połączeniu z naszą mobilną aplikacją biletową, będzie oznaczał, że klienci będą mogli odbyć całą podróż bez konieczności posiadania fizycznego biletu lub korzystania z automatu płatniczego. Wierzymy również, że dzięki temu klienci będą mieli większą pewność siebie podczas podróży, ponieważ nie będą musieli kontaktować się ze sprzętem często dotykanym przez wiele osób".
Lee Burton, Dyrektor Zarządzający HUB Parking Technology UK, powiedział: "Jako firma staramy się tworzyć najlepsze dostępne obiekty parkingowe, zapewniając klientom znakomitą i efektywną obsługę. Dlatego cieszymy się, że możemy rozszerzyć nasze relacje z firmą LNER i pomóc we wprowadzeniu zupełnie nowego systemu na całej trasie".
Posiadacze karnetów sezonowych będą mogli korzystać z aplikacji w celu zakupu karnetu sezonowego, który po zapłaceniu pozwoli na dostęp poprzez wejścia i wyjścia za pośrednictwem LPR.
Strefy zniżkowe i strefy krótkiego pobytu będą również kontrolowane przez technologię LPR bez
Bariery. Ten sam zakres opcji płatności w lokalnej stacji płatniczej, przedpłatę online, parking sezonowy lub za pośrednictwem aplikacji LNER, będzie nadal dostępny.
Świetne rozwiązanie cyfrowe, zasilane przez JPass!