W celu ponownego otwarcia, wszystkie przedsiębiorstwa są zobowiązane do przyjęcia środków ograniczających ilość fizycznych interakcji. Zdystansowanie społeczne, ograniczanie wydajności i przepisy sanitarne stały się codziennymi czynnościami we wszystkich obiektach, w których ludzie (będą) pracować, wchodzić w interakcje i wykonywać swoje podstawowe czynności.
Szpitale i ośrodki zdrowia zwyczajowo stosują bardzo ścisłą kontrolę dostępu dla pieszych i pojazdów. Tym bardziej w tych czasach, gdy systemy dostępu są poddawane ekstremalnej presji i muszą działać bez zarzutu. Poza standardowym przepływem, mogą być nawet nieznacznie przesunięte, aby bezpiecznie działać jako test napędu COVID-19: tak jest w przypadku parkingu P2 kompleksu zdrowotnego Santépôle w Melun we Francji, od dzisiaj. Jego trasa została zmodyfikowana, ustawiono blokady drogowe, odpowiednio zaktualizowano znaki informacyjne i oczywiście terminale wyjściowe zostały przekonfigurowane do nowego celu przez operatora CITEPARK (spółkę zależną grupy Fayat) przy pełnym wsparciu HUB Parking Technology France.
Modyfikacja wymagała tylko krótkiego czasu dzięki modułowemu układowi instalacji, który jest cechą całego obiektu parkingowego - skalowalność, bezproblemowa łączność i proaktywna pomoc nie mogła okazać się w tych okolicznościach nie mniej ważna.
Jeszcze zanim to niezwykłe stało się czymś zwyczajnym, wdrożenie Interkomu VoIP z dostosowanym do potrzeb zarządzaniem priorytetami na wszystkich stacjach, zintegrowanego z oprogramowaniem do zarządzania JMS, zostało przyjęte jako idealny kanał do zapewnienia nieskazitelnej obsługi klienta 24/7.
Santépôle oferuje w sumie 1650 miejsc parkingowych dla gości i pracowników szpitala publicznego oraz prywatnej kliniki, Saint Jacques l'Ermitage, które tworzą kompleks zdrowotny. Kierowcy masowo korzystają z opcji płatności bezstykowych NFC na terminalach wyjazdowych, aby uniknąć kolejek na stacjach płatniczych, podczas gdy pojazdy służb ratunkowych korzystają z dedykowanych wjazdów regulowanych przez LPR.
Pasy parkingowe i dostęp do różnych obszarów są sygnalizowane za pomocą wyświetlaczy LED poprzez wydajny system naprowadzania: ta metoda minimalizuje ryzyko zjechania na złą drogę i utrzymuje oddzielne trasy dla ilości samochodów i pojazdów ratowniczych, które w zeszłym roku przekroczyły 600.000 sztuk.
Monitorowanie, pomoc i zaawansowana sprawozdawczość są zarządzane przez scentralizowaną dyspozytornię, co upraszcza analizę danych dotyczących dostępu do pojazdów, wydajności parkingu i ogólnych działań - zmniejszając jednocześnie stres związany z parkowaniem ze strony kierowców, operatorów i kierownictwa szpitala!
Obejrzyj projekt parkingu w Santépôle w ramce: https://www.hubparking.pl/case-histories/melun-santepole/