Dzięki James Whitaker, Ioana Daniela Dulau i zespołowi technicznemu HUB UK udało nam się uruchomić parkowanie bez biletu w Westfield London. Jest to największa instalacja bezbiletowa #ticketless w Wielkiej Brytanii.
System działa teraz w trybie hybrydowym, umożliwiając dostęp bez biletu dla większości, ale z kopią zapasową w postaci biletu w (mało prawdopodobnym) przypadku braku odczytu ANPR. Płatność w stacji może być dokonana za pomocą tablicy rejestracyjnej lub biletu.
Doświadczenie klienta określilibyśmy jako nie mniej niż komfortowe, a na pewno proste!
Dane z odczytu tablicy rejestracyjnej służą jako cyfrowy identyfikator pojazdu, eliminując ryzyko utraty biletu i skracając czas dostępu: tranzyt swobodny poprawia wydajność operacji, bezpieczeństwo i komfort.
I wreszcie, co nie mniej interesujące: dzięki systemowi LPR i związanym z nim raportom pracownicy Westfield mogą gromadzić cenne dane o swoich klientach (na co zezwalają obowiązujące przepisy), które są wykorzystywane w działaniach marketingowych centrum handlowego.
Wydajność operacyjna, komfort klientów i wgląd w działalność biznesową: doskonałe połączenie!