Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, budowanie lojalności klientów do zakupów "in-person" jest celem dla centrów handlowych i supermarketów. Wszystkie zwycięskie strategie sprowadzają się do zwrócenia większej uwagi na klienta wzdłuż głównych punktów jego podejścia do sklepu, dosłownie do ostatnich kilku stóp przed wejściem.
Parking jest niewątpliwie ważnym czynnikiem, gdy konsument musi wybrać miejsce, w którym chce zrobić zakupy. Trudności w znalezieniu bezpłatnego miejsca parkingowego, aktualne informacje o dostępnych miejscach parkingowych, a nawet problemy z dokonywaniem płatności mogą znacznie zmniejszyć częstotliwość jego wizyt.
Sklep PAM w Via Archimede w Mediolanie pokonał te potencjalne problemy poprzez wyposażenie wewnętrznego parkingu w system HUB. Urządzenia peryferyjne są dostosowane do kolorystyki marki i przypominają klientom o godzinach otwarcia parkingu: przechwytywanie ich uwagi podczas zbliżania się do bariery przy wjeździe jest więc skuteczne i nie spowalnia ruchu. Plakaty wewnątrz punktu sprzedaży oraz zmienne tablice informacyjne uzupełniają oznakowanie, informując klientów w czasie rzeczywistym o wolnych przestrzeniach.
Dla okolicznych supermarketów i dużych centrów handlowych automatyzacja systemu parkingowego zawsze zapewnia zorganizowany przepływ ruchu pojazdów, ułatwia klientom znalezienie wolnego miejsca i zwiększa bezpieczeństwo dzięki kontroli obszaru.