Zrobiliśmy, co w naszej mocy, pracując zdalnie, i w końcu wróciliśmy do naszych starych biurek w tych dniach: naprzemienne zmiany, utrzymanie odpowiedniego dystansu między kolegami i zastąpienie wideorozmowy z maską do maskowania interakcji. Nasz szef marketingu produktów, Enrico Filippi, z niecierpliwością czekał na powrót do centrali w Bolonii i jej salonu wystawowego Jupiter. Zastanawialiśmy się wraz z nim nad wpływem pandemii na branżę parkingową oraz nad tym, jak Jupiter i aplikacje mobilne HUB mogą pomóc w rozwiązaniu nowych problemów i wyzwań tego okresu. Dowiedz się więcej!
Cieszę się, że został on tak dobrze przygotowany przez zespół HSE, w tych nowych warunkach: naprzemienne zmiany, maski i rękawice dostępne przy wszystkich wejściach, pomiar temperatury przed wejściem do budynku i społeczne oddalenie przypomniane poprzez nową aranżację mebli biurowych.
Będę jednak szczęśliwszy, gdy nasz salon wystawowy będzie mógł zostać ponownie otwarty: na razie oczywiście nie jest on otwarty na wizyty klientów ani na szkolenia inżynierów. Posuwamy się naprzód dzięki spotkaniom online, technicznym webinariom i zdalnym sesjom, ale na pewno nie możemy się doczekać, kiedy znów spotkamy się z klientami, tutaj!
Pozostając w kontakcie z naszymi lokalnymi biurami HUB na całym świecie, widzimy, że rynki stoją przed wspólnymi wyzwaniami i ponownie zgłaszają podobne obawy ze strony swoich klientów. Po zamrożeniu operacji na tygodnie, a nawet miesiące, rynki te wyglądają na bardziej dynamiczne, chętne do nadrobienia zaległości, a jednocześnie bardziej ostrożne.
Jesteśmy gotowi wspierać wysiłki wszystkich firm - myślę o lotniskach, szpitalach, garażach miejskich i innych - w zmniejszaniu ryzyka przenoszenia wirusów. Przejście na rozwiązania bezdotykowe stało się niezbędne dla operatorów i właścicieli parkingów, którzy chcą oferować usługi parkingowe z minimalną interakcją dotykową, zarówno na etapie dostępu, jak i płatności.
Z punktu widzenia dostawców usług i pomocy przyznajemy również, że ograniczenia dotyczące podróżowania i działań na miejscu nadal stanowią wyzwanie w zakresie czasu instalacji i harmonogramowania konserwacji. Doprowadziło to do przyjęcia nowych sposobów zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa, zaplanowania konserwacji i ponownego przemyślenia kwestii zapewnienia tej samej doskonałej obsługi klienta przy mniejszej liczbie pracowników na miejscu.
To już się dzieje! Dla operatorów parkingów, platformy cyfrowe i elastyczne rozwiązania oferują wyjątkową możliwość natychmiastowego reagowania na rosnące wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ich obiektach.
Zdystansowanie społeczne, praca zdalna i przekształcenie prawie wszystkich znanych nam działań ludzkich w działania cyfrowe dostępne z własnego smartfona nie zwalniają z obowiązku parkowania.
Mam na myśli alternatywne opcje zakupu, aby kierowcy mogli kupić bilety parkingowe i abonamenty z wyprzedzeniem, unikając tym samym kolejek w pobliżu zbyt wielu osób. Mogą oni również lepiej zaplanować dojazdy do pracy, upewnić się, że znajdą miejsce parkingowe i dotrą na parking tak szybko i bezpiecznie, jak to możliwe.
Wszystkie te funkcje pochodzą z aplikacji mobilnych, jeśli spojrzymy na szerszą perspektywę, gdzie parkowanie jest jednym z codziennych doświadczeń naszego miejskiego życia. To właśnie te zmiany popychają operatorów i właścicieli parkingów do przyjęcia rozwiązań mobilnych, które dają kierowcom większą autonomię, więcej możliwości, a tym samym zmniejszają stres związany z parkowaniem.
Operatorzy szukają możliwości szybkiego i łatwego wdrożenia usług parkingowych. Nie wspominając już o łatwym i kompleksowym sposobie dostępu do danych parkingowych i ich analizowania, co ma zasadnicze znaczenie dla szybkiego reagowania na zmieniające się zapotrzebowanie kierowców, ich nawyki i trendy.
Dzięki modułowej strukturze Jupiter czas wdrożenia i obsługi serwisowej jest zredukowany do minimum, co zapewnia większe bezpieczeństwo pracowników obsługi.
Z punktu widzenia użytkowników wszystkie stacje są wyposażone w intuicyjny zestaw ikon i elementów prowadzących, które zmieniają interakcję w bezbłędny proces: tak prosty, że użytkownicy nie narażają się na zgubienie lub panikę nad przyciskami i wlotami. Jowisz z założenia jest bezdotykowy: skanery biletów i proxy są wyraźnie rozpoznawalne, podobnie jak urządzenie/ikona NFC do płatności bezdotykowych.
Co więcej, można go skonfigurować na różne sposoby, aby rozwiązać większość problemów związanych z bezpieczeństwem podczas całej podróży użytkownika. Dostęp do parkingu może być całkowicie swobodny, gdy stacja wjazdowa jest połączona z technologią LPR lub z funkcją "credit in/credit out", która wykorzystuje kartę kierowcy jako bilet wirtualny. Wirtualny oznacza, że jest też bezpapierowy! Ten przyjazny dla środowiska środek dostępu jest dostępny również w ramach naszej aplikacji JPass lub jako integracja z innymi aplikacjami innych firm, które mogą być używane na parkingu.
.
W jaki sposób, Państwa zdaniem, krajobraz parkingowy w miastach zmieni się w przyszłości?
Mimo że zdalna praca przeżywa boom, spodziewamy się, że ludzie będą stopniowo wracać do pracy, dlatego ruch drogowy odzyska sprawiedliwą część przestrzeni i czasu w miastach. Kierowcy będą bardziej ostrożni, uważni i bardziej wymagający: zróbmy z pewnością możemy spełnić ich oczekiwania w zakresie bezpieczeństwa i wyposażyć operatorów parkingów w najbardziej elastyczne rozwiązania.
Cyfrowa ewolucja, przez którą teraz żyjemy, a Jowisz urodził się na to gotowy!
Śledź nasz kanał LinkedIn, aby uzyskać więcej.