Innowacyjność w mieście nigdy się nie kończy! W Mediolanie, Apcoa Parking Italia odnawia zarządzanie parkingiem Doria i parkingiem Einaudi, dzięki zintegrowanym systemom HUB Parking Technology.
Oba parkingi znajdują się w centralnych dzielnicach miasta, pełnych dużego ruchu osób dojeżdżających do pracy, osób podróżujących służbowo i turystów. Parking Einaudi znajduje się na linii metra M2, naprzeciwko kultowego Bosco Verticale; Doria to 6-piętrowy parking, kilka kroków od stacji metra Loreto, 300 metrów od stacji kolejowej Milano Centrale i znanego na całym świecie Corso Buenos Aires. Czynny 24 godziny na dobę, niedawno został przeniesiony z zarządu operatora publicznego do operatora prywatnego, zachowując wszystkie swoje zalety dla użytkowników: dostępność 7 dni w tygodniu, możliwość abonamentu z automatycznym odnawianiem poprzez bank RID, oraz dostęp okazjonalny lub abonamentowy poprzez Telepass.
Dzięki Telepassowi pojazd wjeżdża i wyjeżdża bez pobierania biletu i bez przechodzenia przez kasę biletową: wystarczy zbliżyć się do szlabanu, poczekać na otwarcie i wjechać na parking w trybie "stop & go", bez dodatkowych kosztów. W przypadku, gdy system nie rozpoznaje Telepassu (urządzenia nieregularnego), klient odbiera bilet w kolumnie HUB, a na końcu parkingu płaci przy automatycznej kasie.
Obecność sprzętowych urządzeń peryferyjnych HUBa gwarantuje szybki i sprawny wjazd i wyjazd w każdej sytuacji, a wszystkie wejścia są monitorowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu poprzez integrację z oprogramowaniem zarządzającym JMS, flagowym cyfrowym urządzeniem HUBa. Oprócz zdalnej aktualizacji zmiennego panelu powiadamiania i informowania użytkowników o dostępnych miejscach, JMS pozwala personelowi kontrolować cały system parkingowy w sposób intuicyjny i zaawansowany, monitorować stan pasów ruchu i interweniować w razie potrzeby pomocy. Od dostępu do pojedynczego pojazdu po zarządzanie abonamentami i odnowieniami, codzienne operacje są dostępne za jednym kliknięciem, z poziomu pojedynczego centrum kontroli monitorującego, a także z poziomu mobilnej wersji aplikacji JMS.
Apcoa Parking Italia, włoski oddział głównego europejskiego operatora parkingowego, wybrał HUB jako swojego partnera technologicznego i cyfrowego ze względu na elastyczność i prostotę cyfrowego zarządzania systemem oraz usługi pomocy oferowane przez oddział HUB w Kolonii Monzese, w pobliżu Mediolanu.
Franco Oliva, dyrektor generalny HUB Italia, wyraża wielką satysfakcję z sukcesu instalacji. Stwierdza: "HUB Italia osiąga dziś znaczący kamień milowy w Mediolanie, umacniając swoją obecność w północnych Włoszech i wzmacniając pozycję w segmencie metropolitalnym. Jesteśmy dumni, że jesteśmy partnerem technologicznym dla operatora na poziomie europejskim, jakim jest APCOA, i że zainaugurowaliśmy owocną współpracę przy dwóch projektach tak blisko naszej włoskiej siedziby".
Dzięki doświadczeniu w zakresie instalacji w gminach i obszarach metropolitalnych na terenie całych Włoch, zespół HUB jest gotowy do zaspokojenia potrzeb kierowców APCOA i Mediolanu poprzez użyteczne, proste, innowacyjne usługi w miarę ewolucji technologii, która, podobnie jak w świecie cyfrowym, nigdy się nie kończy.