Centra handlowe na całym świecie coraz częściej stosują rozwiązania parkingów bezbiletowych, które wymagają niewielkiej konserwacji w celu zapewnienia długotrwałego działania.
W Centrum Campsie, integracja LPR i wirtualnych kart wartościowych w szczególny sposób zaspokoiła potrzebę płynnego przejazdu dla gości, personelu i pojazdów dostawczych.
Położone 11 km na południowy zachód od centralnej dzielnicy biznesowej Sydney, Campsie to tętniące życiem przedmieście z zabudową mieszkaniową, handlową i lekkimi obiektami przemysłowymi. Centrum Campsie oferuje szeroki wybór sklepów i usług dla lokalnej społeczności, która z radością powróciła do handlu detalicznego po trudnych czasach w 2020 roku.
Dostępność parkingu jest kluczowym czynnikiem utrzymania wysokiego poziomu ruchu i zapewnienia, że klienci poświęcają większość swojego czasu na cele zakupowe, a nie na szukanie parkingu lub czekanie w kolejce. Cały parking Centrum Campsie, liczący 600 miejsc, jest obecnie wyposażony w system bezbiletowy, który nie tylko zapewnia swobodny przejazd, ale także umożliwia bezpieczną identyfikację pojazdów pracowników i dostawców dzięki technologii LPR.
Oprogramowanie zarządzające JMS to cyfrowy interfejs, który nadzoruje integrację stacji pasów ruchu, szlabanów, stacji płatniczych i opłat parkingowych. Papierowe bilety są już tylko wspomnieniem przeszłości i nikt nie będzie za nimi tęsknił!
Projekt Campsie Centre jest dobrym przykładem natychmiastowych korzyści dla wszystkich kierowców, jakie wdrożenie usług cyfrowych może przynieść "tradycyjnym" parkingom.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym studium przypadku! Tutaj znajdziesz wszystkie nasze historie sukcesu dotyczące centrów handlowych na świecie: studia przypadków.