Dla dzieci wyjście do wymarzonego parku należy do najbardziej niezapomnianych doświadczeń... i często to samo dotyczy również dorosłych!
Jednym z niezapomnianych doświadczeń powinien być proces wsiadania i wysiadania, czyli: znalezienie miejsca parkingowego, zapłacenie za nie i ustawienie się w kolejce do wyjazdu z parku, na koniec ekscytującego, ale (prawdopodobnie) wyczerpującego dnia.
Dzięki rozwiązaniom parkingowym HUB free flow, proces ten jest tak łatwy jak bryza - i to z powodzeniem, czego dowodem są ośrodki Legoland New York i Legoland Windsor. Obejrzyj nasz film tutaj!
Zróbmy na chwilę krok wstecz: oba ośrodki należą do Merlin Entertainments, globalnego lidera w tworzeniu magicznych wspomnień dla dzieci i dorosłych w szerokiej gamie parków tematycznych. Wszystkie ich parki tematyczne przyjmują duże ilości gości, a odpowiedni ruch wzrasta szczególnie w okresie świątecznym i w weekendy.
Merlin Entertainments zainstalował podstawowy system parkingowy w 2009 roku w kilku swoich brytyjskich parkach. Po 10 latach ogłosili przetarg na aktualizację metody działania za pomocą bardziej zintegrowanego i zaawansowanego technologicznie rozwiązania, wykorzystującego LPR w celu zwiększenia doświadczenia gości.
W 2020 roku HUB Parking ogłosił globalną umowę ramową z Merlin Entertainments i rozpoczął pracę nad Thorpe Park.
Merlin chciał płynnego doświadczenia dla swoich gości, a jednocześnie uzyskać jak najwięcej z aktywów parkingowych. Ważne było dla nich, aby doświadczenie użytkownika było łatwe, szybkie i wydajne, przy jednoczesnym zmniejszeniu potencjalnie utraconych przychodów. To właśnie tam pojawił się zespół HUB UK, a następnie HUB US, który dokładnie zbadał przepływy ruchu, procesy biletowe, konfiguracje systemu i praktyki operacyjne.
Wybór padł na system Free Flow Parking: system Jupiter, z oprogramowaniem JMS integrującym przepływ kamer LPR, system biletowy (Accesso) i wstępną rezerwację w aplikacji mobilnej.
Pasy wjazdowe są w pełni free flow, natomiast pasy wyjazdowe wyposażone w szlabany i jednostki wyjazdowe z LPR i Chip & Pin.
Jesteśmy szczególnie zadowoleni z integracji systemu biletowego Accesso: odwiedzający mogą zakupić swój bilet z wyprzedzeniem za pomocą aplikacji mobilnej, lub online, a nawet na miejscu. We wszystkich przypadkach integracja z oprogramowaniem HUB JMS umożliwia personelowi analizowanie i dostarczanie informacji o każdym bilecie parkingowym, kiedy został wykorzystany i jaki był czas trwania wizyty. Dane te nie były wcześniej gromadzone, a teraz dostarczają zespołowi Merlina solidnych statystyk na temat wzorców zachowań odwiedzających - co daje możliwość bardziej efektywnego i skutecznego kształtowania oferty.
Wkrótce przeanalizujemy projekt Legoland Windsor w specjalnym studium przypadku. Przejdź teraz do naszego filmu, aby zobaczyć podgląd