Sara Fiorini jest kierownikiem produktu w centrali HUB w Bolonii od początku 2018 roku. Wcześniej przez kilka lat pracowała w dziale planowania produkcji i zaopatrzenia w materiały. Kierowała również procesami Zmian Inżynieryjnych (EC), które ulepszyły komponenty urządzeń z serii HUB i Jupiter, a także opracowała nasze najnowsze rozwiązanie w zakresie czytników dostępu i trybu dostępu "just-wave" na urządzeniach peryferyjnych.
Aby dowiedzieć się więcej o najnowszych projektach, nad którymi pracuje HUB, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na rozwiązania bezdotykowe umożliwiające bezpieczny dostęp do parkingów, ale także aby dowiedzieć się, jak praca w domu wpłynęła na dział montażu i produkcji, zadaliśmy Sarze kilka pytań.
Cześć Sara, jak się czujesz wracając do biura?
Dla mnie powrót do pracy w biurze był stopniowy: od kwietnia, jestem z powrotem 1 lub 2 dni w tygodniu w pracy z działem montażu i produkcji. Faktycznie, konkretna faza procesu EC, w którą zaangażowany jest zespół, musi się rozwijać na żywo. Pozostała część procesu EC została doskonale przełożona z fizycznego na cyfrowy - mam na myśli na przykład płytę Kanban. Nasza zwykła papierowa ściana z notatkami post-it została przekształcona w cyfrową tablicę i przypięliśmy na niej cyfrowe karty Kanban.
Czy Twojemu zespołowi trudno było przejść od fizycznych spotkań do cyfrowych?
Każdy poprawił swoje umiejętności techniczne dzięki narzędziom do zdalnej współpracy - przede wszystkim Webex. Jak już wspomniałem, nasza tablica Kanban stała się wirtualna. Ponieważ karty Kanban rejestrują czas realizacji projektu, raz w tygodniu mamy spotkanie online, na którym karty są przenoszone w miarę postępu projektu. Muszę przyznać, że karty cyfrowe okazały się lepsze od papierowych, ponieważ nie spadają z planszy!
Jak zmienił się proces parkowania od czasu pandemii?
Sytuacja ta utrudniła śledzenie projektów testów terenowych, bo tranzytów było bardzo mało. Jedynym parkingiem, który dostarczył nam rozsądnej ilości danych, był parking firmowy FAAC, który był placem zabaw dla testów terenowych. Istotne było dla nas, aby ten parking był sprawny, przynajmniej w celu monitorowania reakcji sprzętu na zmienne warunki środowiskowe i śledzenia postępów w zakresie komponentów.
Jak szybko zareagowali Państwo na prośby o parkowanie bezdotykowe i bezkontaktowe?
Poza aplikacją mobilną JPass, LPR i innymi istniejącymi rozwiązaniami, opracowujemy upgrade produktów. Do lutego ubiegłego roku naszym celem była poprawa komfortu użytkowania starszych urządzeń peryferyjnych poprzez zastąpienie fizycznego przycisku (z prośbą o bilet) dodaną funkcją na wyświetlaczu. Teraz zaadaptowaliśmy się do nowych okoliczności i zdefiniowaliśmy nowy cel: "just wave" proximity area. Jest to innowacyjny tryb dostępu, który pozwala kierowcom dosłownie "tylko machać", aby uzyskać bilet i wjechać na parking. Obszar zbliżeniowy będzie znajdował się bezpośrednio pod monitorem, a dzięki diodom LED będzie jeszcze bardziej widoczny, a ponieważ będzie dostępny w każdym kraju, będzie miał certyfikat CE i UL. Będzie on dostępny dla naszej najnowszej serii Jupiter. Ale to nie wszystko, opracowujemy całkowicie nowy produkt, bardzo elegancki czytnik dostępu dla pieszych.
Jak ten czytnik Access Reader reaguje na nowe prośby o zwiększenie bezpieczeństwa?
Czytnik Access Reader może być montowany na ścianie lub na słupie i może służyć jako brama dla pieszych na parkingach, gdy wjazd jest niestrzeżony lub w nocy. Na przykład, jeśli chcesz wjechać na parking o 4 rano, wystarczy zeskanować cyfrowy bilet JPass lub bilet papierowy w czytniku Access Reader i wjechać na parking. Jeśli użyli Państwo karty kredytowej lub innej przepustki, należy wybrać kod na ekranie dotykowym programu Access Reader lub wprowadzić cyfry tablic rejestracyjnych: zawiera on wszystkie nośniki dostępu.
W jakich segmentach najlepiej mieści się czytnik Access Reader?
Ponieważ czytnik Access Reader gwarantuje dostęp po zamknięciu parkingu, pasuje on do prawie każdego miejsca parkingowego. Jest on szczególnie przydatny w przypadku nienadzorowanych parkingów hotelowych, a nawet ułatwia dostęp dostawców w określonej strefie parkingu firmowego.
Bardzo atrakcyjna jest również konstrukcja, z ekranem dotykowym przypominającym smartfon. W wymiarach - 32x32 cm i grubości 9 cm - przypomina futurystyczny wideodomofon. Kiedy HUB wprowadzał na rynek Jupiter, zwykliśmy mówić "przyszłość dopiero się zaczyna" i właściwie... nadążamy za tym!
Śledźcie nasz kanał LinkedIn, aby dowiedzieć się więcej.