Firma MDL chciała zmienić system parkingowy w Ocean Village w Southampton w Wielkiej Brytanii i na początku 2020 roku ogłosiła przetarg na system płatnego parkowania, w szczególności z integracją z Paxton i Net 2.
HUB z powodzeniem wygrał przetarg na wymianę istniejącego systemu płatnego i wyświetlanego w Ocean Village w celu dostarczenia rozwiązania płatnego pieszo, które będzie zintegrowane z kartami zbliżeniowymi Paxton.
Płatność piesza daje klientom większą elastyczność w decydowaniu o tym, jak długo korzystają z parkingu.
Ze względu na mieszany charakter 7 parkingów na terenie mariny, nowe systemy są w stanie obsłużyć zarówno posiadaczy pozwoleń, jak i gości przyjezdnych.
Działają one w oparciu o system biletowy z możliwością płatności kartą kredytową oraz dodatkową aplikacją Janus for Merchant (J4M) do zatwierdzania biletów parkingowych przez różne instytucje znajdujące się w marinie, w tym spar i hotel.
System jest również zintegrowany z systemem Paxton NET2 umożliwiającym dostęp za pomocą kart zbliżeniowych wydanych przez MDL.
Systemy Jupiter zostały zainstalowane na parkingach w różnych miejscach. Wymogiem było zapewnienie elastycznych systemów w zależności od lokalizacji. Zainstalowano zarówno systemy parkingowe typu "pay on exit", jak i "pay on foot": pozwala to na korzystanie z nich różnym typom użytkowników, w tym posiadaczom karnetów z istniejącymi kartami zbliżeniowymi dzięki zintegrowanemu systemowi zbliżeniowemu Paxton.
System biletowy przyjmuje płatności kartą kredytową w przypadku płatności bezgotówkowych i integruje się z wewnętrznym systemem JANUS 4 Merchant (J4M) w celu walidacji biletów parkingowych.
Przy minimalnych zakłóceniach na placu budowy i zakończeniu prac budowlanych w ciągu kilku tygodni, przejście na nową technologię w całym obiekcie zostało dobrze przyjęte.
Całkowity czas budowy związany z przejściem z systemu pay and display na system pay on foot wyniósł zaledwie 13 tygodni od momentu sfinalizowania zakresu prac. Obejmowało to rozległe prace budowlane i współpracę z wieloma dostawcami.
System parkingowy jest intuicyjnym i prostym rozwiązaniem, które jest całkowicie bezgotówkowe, dzięki czemu transakcje są szybkie i bezdotykowe.
Proces płatności jest płynniejszy i szybszy dla użytkownika, a jednocześnie dostarcza MDL doskonałe dane raportowe, które pozwalają lepiej monitorować działalność parkingu i w pełni wykorzystać posiadane aktywa.
Oprócz systemu bezgotówkowego, MDL skorzystało również z naszej aplikacji mobilnej JPass na zasadzie white label. Biała etykieta pozwala MDL na użycie własnej marki w aplikacji, aby zapewnić swoim klientom bezproblemową obsługę parkingową. Dzięki temu klienci będą mogli nie tylko dokonać wstępnej rezerwacji i korzystać z kodów Bluetooth lub QR przy wjeździe, ale również płacić za pomocą telefonu komórkowego, co daje jeszcze większą elastyczność użytkownikowi końcowemu.
Po wygraniu kontraktu dla Ocean Village w Southampton, HUB przeprowadził instalację w dwóch kolejnych miejscach - Queen Anne's Battery w Plymouth i Brixham w Devon. Każda z tych lokalizacji została dostosowana do specyficznych wymagań.
"HUB Parking Technology pomogła nam rozwinąć nasze aktywa parkingowe, czyniąc je płynnym doświadczeniem dla naszych użytkowników przy minimalnym zakłóceniu terenu, a jednocześnie dając nam lepsze dane analityczne dla naszych parkingów".
Richard Broadribb, Property Director