Stacje London North Eastern Railway, UK

Read more
+




problem statement

Użytkownik LNER z aplikacją parkingową LNER może zarezerwować miejsce parkingowe z wyprzedzeniemFirma HUB Parking Technology wdrożyła nowy system parkowania bezstykowego dla London North Eastern Railway (LNER) na całej trasie East Coast w Wielkiej Brytanii, umożliwiając całkowicie bezstykową podróż od drzwi do drzwi.

Na 11 stacjach kolejowych na tej trasie istniały różne ograniczenia i przeszkody. Od przestarzałej infrastruktury, poprzez nowo wybudowane parkingi, aż po zawalone kanały, zamówienia w ramach programu section 106 i lokalną demografię - każdy obiekt miał swoje własne, unikalne wymagania i wyzwania.

Parking jest pierwszym i ostatnim wspomnieniem podróżnych o ich doświadczeniach z LNER, choć nie wszyscy podróżni są - i zachowują się - tak samo. Zespół HUB UK musiał ocenić, jak rozmieścić nową technologię w różnych lokalizacjach: przy sieci rozciągającej się od Londynu po Szkocję, demografia użytkowników zmienia się w znaczący sposób, co wymagało skupienia się na zrozumieniu, jak technologia będzie faktycznie (i w różny sposób) używana w każdej lokalizacji.

background

NER obsługuje linię kolejową East Coast z ruchliwego Londynu na wschodnią stronę Anglii. Firma jest nastawiona na dostarczanie wspaniałych doświadczeń dla pasażerów, współpracowników i społeczności. W 2019 roku z sieci LNER skorzystało 21,2 mln pasażerów.

Przez lata inwestycje w infrastrukturę kolejową w Wielkiej Brytanii koncentrowały się głównie wokół doświadczeń na rzeczywistym peronie i usług komercyjnych: od wprowadzenia partnerów b2b, poprzez udogodnienia dla VIP-ów, poczekalnie, toalety, aż po technologie informatyczne, które ułatwiłyby świadczenie tych usług.

Firma LNER zdecydowała się zainwestować w modernizację i zabezpieczenie na przyszłość pierwszego i ostatniego punktu styku ze stacją, czyli infrastruktury parkingowej, a pandemia nasiliła decyzję o zapewnieniu użytkownikom usług zbliżeniowych i bezdotykowych.

client requirements

  • Konfiguracje zbliżeniowe zwiększające bezpieczeństwo podróżnych
  • Aplikacja mobilna do rezerwacji, dostępu i płatności
  • Wejście i wyjście oparte na kamerach LPR
  • Zgodność z wymaganiami dotyczącymi infrastruktury każdej stacji
  • Raportowanie dostosowane do potrzeb klienta, ułatwiające zaawansowaną analitykę i zapewniające wgląd w sytuację użytkownika
  • Zdalne rozwiązywanie problemów i pomoc
  • Elastyczny system modułowy, pozwalający na przyszłe aktualizacje i rozbudowę
  • Program edukacyjny dla personelu dotyczący nowej technologii i systemu zarządzania

results

niektóre parkingi stacji LNER są wyposażone w system parkowania z barierkamiRozwiązanie parkingowe HUB uzupełniło infrastrukturę firmy LNER i system transportu intermodalnego, wspierając ich wizję przyszłości: swobodny przepływ, bezkontaktowe środowisko.

Parkingi na wszystkich 11 stacjach zarządzanych przez LNER korzystają obecnie z zaawansowanego systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych (LPR), składającego się z kamer przy wjeździe i wyjeździe, które są zintegrowane z systemem oprogramowania JMS.

Klienci mogą wstępnie zarezerwować miejsce parkingowe za pomocą nowej aplikacji LNER Parking App oraz na stronie internetowej firmy LNER, co eliminuje stres związany z poszukiwaniem miejsca w dniu podróży.

Klienci opuszczający parking mogą zapłacić kartą zbliżeniową lub za pomocą aplikacji LNER Parking App powered by HUB, która umożliwia klientom automatyczny wyjazd za pośrednictwem LPR lub po prostu pokazując przy szlabanie kod QR potwierdzający płatność.

W zależności od lokalnych wymagań i przyzwyczajeń użytkowników oferowane są dwa typy systemu: tranzyt ze szlabanem i bez szlabanu.

Bezbiletowy system swobodnego przepływu (bez barier) składa się z kamer na wjeździe i wyjeździe, które wykrywają i przekazują numery rejestracyjne do systemu oprogramowania JMS, umożliwiając obliczenie opłaty i zastosowanie opłaty. Dostęp i wyjazd są możliwe za pomocą aplikacji parkingowej firmy LNER, zasilanej rozwiązaniem mobilnym JPass firmy HUB.

Bezbiletowy system barierek składa się z kamery LPR i bariery przy wjeździe oraz kamery, bariery i automatu biletowego przy wyjeździe. Wyjazd jest możliwy po dokonaniu płatności w stacji płatniczej, przy wyjeździe lub za pośrednictwem aplikacji parkingowej LNER.

Aplikacja parkingowa w pełni odzwierciedla markę LNER i jest zasilana przez JPass: rozwiązanie mobilne dostępne dla systemów parkingowych HUB, które jest w pełni zintegrowane z JMS i oferuje usługi rezerwacji parkingów dla klientów końcowych.

Kierowcy samochodów mogą być kierowani do najbardziej dogodnej lokalizacji parkingowej, a także autonomicznie uzyskiwać bilety okresowe, kupować lub importować abonamenty, dokonywać rezerwacji i płatności.

Poprzez stworzenie partnerskiego podejścia, HUB Parking Technology umożliwił firmie LNER poprawę doświadczeń związanych z parkowaniem dla swoich klientów oraz pełne wykorzystanie potencjału aktywów parkingowych poprzez dostarczenie analiz i wgląd we wzorce użytkowników. Elastyczność i przyszłościowy charakter systemu gwarantuje, że firma LNER będzie w stanie dostosować się i rozwijać wraz z nową technologią.

"Jesteśmy zaangażowani w uczynienie podróży prostszą i inteligentniejszą, więc ten nowy system parkingowy w połączeniu z naszą mobilną aplikacją biletową będzie oznaczał, że klienci mogą ukończyć całą swoją podróż bez potrzeby posiadania fizycznego biletu lub konieczności korzystania z automatu płatniczego. Wierzymy również, że pomoże to dać klientom większą pewność podczas podróży, eliminując potrzebę kontaktu z urządzeniami często dotykanymi przez wiele osób."

Claire Ansley, dyrektor ds. doświadczenia klienta w LNER